.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی آخرین وضعیت اقدامات زیست بوم داده و خدمات ابری
رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری با سخنرانی دکتر حکیم‌ جوادی رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.
بررسی آخرین وضعیت اقدامات زیست بوم داده و خدمات ابری

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر کشور، رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری، روز چهارشنبه (۲۳ اسفندماه) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. این رویداد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد. بررسی توسعه طولی و عرضی نظام و یا رتبه بندی مراکز داده، تکمیل چرخه فعالیت نظام شامل راه اندازی مراکز آموزش ویژه نظام با استفاده از مدرسان احراز صلاحیت شده از جمله محورهای این رویداد بود.

 

علی حکیم جوادی، رئیس شورای مرکزی نصر کشور در این مراسم، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران حرکت تعامل با بخش خصوصی را به خوبی آغاز کرده است و امیدواریم که با حمایت آنها بتوانیم پروژه های بزرگی را انجام دهیم. برگزاری رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری. وی، افزود: در سازمان نصر کشور بیش از ۳۰ هزار عضو داریم که حدود ۱۰ هزار نفر آنها در تهران هستند و حدود ۳۴ کمیسیون تخصصی نیز وجود دارد و امیدواریم بتوانیم به عنوان بازوی اجرایی در کنار دولت قرار گیریم.

 

رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور خاطرنشان کرد: اگر به دنبال نوآوری، کشف و جذب استعدادها، جلوگیری از مهاجرت نخبگان و ایجاد آزمایشگاه ها برای زیرساخت کشور هستیم، تمامی این موارد بدون تعامل با بخش خصوصی، امکان پذیر نخواهد بود.

 

در ادامه این مراسم از سازمان‌های دولتی و خصوصی که تاییدیه و گواهینامه‌های لازم را دریافت کرده بودند تقدیر و تشکر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.